MiFfAd KlAdDkAkA

Hejj!
Nu sitter jag i skolan och vi ska snart ha stickprov... läskigt ;s
Igår när jag kom hem skulle jag baka mintchokladmuffins, meen hade ingen mint och ingen choklad hemma :(
Såå det fick bli kladdkaka... såhär såg bilden ut på receptet.
Erkän den ser god ut, typ helt perfekt kladdig!!!
Så jag gjorde då receptet, men istället för att bröda formen med ströbröd så tog jag kokos istället...
Så jag gjorde smeten och som vanligt och höll på att glömma smöret i micron som vanligt, men det gjorde jag inte som tur var eftersom då hade den blivit ännu mer misslyckad. Men jaja,  allt typ satte sig fast i bottnen, ÄCKLIGT! ;s
Jaja, ska ha engelska nu Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0